sobota, 2 czerwca 2012

MASŁO CZOSNKOWO-KOPERKOWE Z ANCHOIS


Pyszne masło czosnkowe ze świeżym koperkiem.
Idealne do świeżego chlebka,grzanek lub warzyw np.szparagów.
Do tego fileciki anchois i ząbek czosnku.Pycha!
 Zapewniam,że zjecie z tym pysznym masełkiem od razu całą bagietkę ;-)


Składniki:
  • Garść świeżego koperku.
       -Można zamiast niego dodać np.świeżą pietruszkę,tymianek lub inne zioła.
  • 2-3 łyżki masła
  • 2-3 fileciki anchois
  • ząbek czosnku
  • łyżka oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia
  • łyżeczka soku z cytryny
  • świeżo  mielony czarny pieprz
  • sól do smaku (anchois są słone)

Miękkie masło przełożyłam do miseczki.


    Dodałam posiekany koperek.


Fileciki anchois drobno pokroiłam i roztarłam nożem.



Przełożyłam je do masła.


Starłam na tarce o drobnych oczkach ząbek czosnku.


Wlałam oliwę z oliwek.



Na koniec wkropiłam sok z cytryny.


Pozostało doprawić pieprzem i ewentualnie solą.


Wymieszałam.


Posmarowałam masłem pieczywo.
Można podawać z dowolnymi i ulubionymi dodatkami
np.posypać kaparami
Smacznego!



 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...