wtorek, 7 czerwca 2011

ROLADKI Z INDYKA ZE SZPINAKIEM

 

 

 

O szpinaku już pisałam.
Pora roku sprzyja do jedzenia jego jak najwięcej.

A na inne roladki zapraszam poniżej:






Składniki:
  • 0,5 kg świeżego szpinaku
  • 5 ząbków czosnku
  • piersi z indyka
  • bryndza
  • olej,masło
  • pieprz,sól
  • słodka czerwona papryka
Świeżutki szpinaczek obrałam, umyłam i zblanszowałam na patelni.
Dodałam do niego odrobinę masła,pięć ząbków startego czosnku,
sól,pieprz i chwilę jeszcze smażyłam go na patelni.
Piersi indyka pokroiłam na plastry i cieniutko  rozklepałam.
Posoliłam je,posypałam pieprzem,czosnkiem i słodką papryką.
Nakładałam szpinak na mięso ale nie na całe, tylko na środku.
Na niego ułożyłam po dwa plasterki bryndzy.
Zwinęłam je i spięłam wykałaczkami.
Smażyłam na grillowej patelni skropionej olejem.
Prawda ,że proste? Smacznego!

2 komentarze:

sananhan pisze...

kocham szpinak! wypróbuje :D

Unknown pisze...

no nie ... a ja pasztet z biedronki mam przed oczyma i sam nie wiem co robić ? może przeczekam to głód sam przejdzie ? w końcu mężczyzna swój honor mieć musi i byle gó..a jeść nie będę !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...