czwartek, 6 grudnia 2012

SAŁATKA ZIEMNIACZANA Z JAJKIEM OGÓRKIEM I KAPARAMI Z SOSEM CURRY




Jeśli lubicie ziemniaki to ta sałatka ziemniaczana jest dla Was.
Dołączyła ona do grona poniższych sałatek z ziemniaków.
Polana sosem o smaku curry jest naprawdę pyszna.



Składniki  do sałatki:
  • 6-8 sztuk ziemniaków
  • 4 jajka
  • garść kaparów
  • 6-8 małych korniszonków
Składniki na sos:
  • opakowanie gęstego jogurtu greckiego
  • 2 - 4 zabki czosnku
  • łyżeczka curry
  • sól
  • pieprz
  • garść koperku
Ziemniaki porządnie umyłam i  ugotowałam w łupinkach.
Gdy wystygły pokroiłam je w plasterki i przełożyłam do miski.
Następnie pokroiłam ugotowane jajka,kapary i ogórki.

Powędrowały również do miski.


W drugiej miseczce wymieszałam składniki do sosu.



Polałam nim sałatkę.


Można nie mieszać składników w misce,
 jeśli nie chcecie aby wszystko się zlepiło w jedną masę.

Wszystkie produkty ułożyłam na talerzu i polałam sosem.


Polecam!
Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...