poniedziałek, 9 kwietnia 2012

SAŁATKA ZIEMNIACZANA Z CZOSNKIEM




Sałatka ziemniaczana 
jest idealna dla miłośników ziemniaków i czosnku.
Pasuje do mięs, grilla ale oczywiście może być podawana jako samodzielne danie.

Tylko cztery składniki...a jaki smak!!

Składniki:
Ilość dowolna
  • ziemniaki
  • kiszone ogórki
  • sporo świeżego koperku
  • parę ząbków czosnku
  • majonez lub/i jogurt grecki
  • sól
  • czarny pieprz
  • słodka czerwona papryka
  •  
Kiszone ogórki obrałam ze skórki



 i pokroiłam w drobną kostkę.


Wycisnęłam i odsączyłam je z nadmiaru soku.
Przełożyłam do miski.


Ziemniaki podgotowałam w łupinkach.
Gdy wystygły,obrałam je ze skórki 

 
i pokroiłam w grubszą kostkę.


Pokroiłam koperek.
Ząbki czosnku starłam na drobnej tarce.
Wlałam do miski jogurt i majonez.
Wsypałam przyprawy i wymieszałam.


Polałam sosem czosnkowym sałatkę i wymieszałam.


Smacznego!



Polecam również

1 komentarz:

Tygrysek pisze...

Rzeczywiście do potraw z grilla sałatka idealna. Na pewno spróbuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...