piątek, 23 marca 2012

KLUSKI KŁADZIONE



Kluski kładzione są idealne do różnego rodzaju sosów i mięs.
Szybkie i proste w wykonaniu.
Zamiast czekać aż ugotują nam się ziemniaki,
które najpierw trzeba obrać...polecam poniższy przepis na pyszne kluseczki.



Składniki:
  • 2 sztuki jajek
  • pół szklanki wody
  • 200g mąki
  • sól do smaku
Jajka roztrzepałam w miseczce.


Dodałam szczyptę soli i mąkę.


Wlewałam wodę i mieszałam do uzyskania gęstej konsystencji.
Ciasto powinno być na tyle gęste a zarazem lejące
 aby można je było nabierać łyżką.


Wrzucałam ciasto na osolony wrzątek.
Kładłam małe porcje, maczając łyżkę we wrzątku.
Pamiętajcie,że kluski urosną.


Gotowałam je około 3 minut.



W takiej formie są jak najbardziej gotowe do jedzenia.
Ja miałam jeszcze sos z upieczonej wczoraj kaczki.




Podsmażyłam na nim kluseczki.


Kluseczki były pyszne.
Smacznego!

  
 Wyśmienicie pasują również do zup krem

ZUPA KREM Z GRZYBAMI LEŚNYMI i kluskami kładzionymi





Jak lubicie kluski to polecam przepis na

KLUSKI LENIWE






4 komentarze:

Dzikowiec pisze...

Przepiękne kluseczki. Uwielbiam je!

wanilianna pisze...

wspaniały przepis. dziękuję:-)

Anonimowy pisze...

Przepis rewelacyjny! Idealne proporcje. Dzieki i pozdrawiam
Aga

Ola pisze...

Jeśli ciasto jest lejące, to są to lane kluski.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...