środa, 26 sierpnia 2015

MAKARON Z CHORIZO BAKŁAŻANEM I PAPRYKĄ



Ostre, paprykowe chorizo nadało daniu bardzo aromatyczny smak.
Doprawiłam również makaron dużą ilością wędzonej papryki, 
dzięki czemu bakłażan przeszedł jej smakiem.
Trochę ziół, czosnek, świeża papryka i słodkie koktajlowe pomidorki  
i pyszne danie gotowe.

Składniki:
  • kawałek kiełbasy chorizo
  • 1 bakłażan
  • 1 cebula
  • 1 mała lub pół dużej świeżej, czerwonej papryki
  • 2 ząbki czosnku
  • 6 pomidorków koktajlowych
  • 2 łyżeczki słodkiej wędzonej papryki
  • 1 łyżeczka ostrej wędzonej papryki
  • 1 łyżeczka słodkiej papryki
  • 1 łyżeczka oregano
  • 1 łyżeczka bazylii
  • sól
  • pieprz
  • olej do smażenia
  • makaron pappardelle lub inny ulubiony do podania



Na patelnię wlałam olej.
Wsypałam pokrojoną w kostkę cebulę.
Lekko ją posoliłam i zeszkliłam.
Wsypałam słodką i ostrą wędzoną paprykę.


Dodałam plasterki chorizo i starte ząbki czosnku.



Gdy chwilę się podsmażyły, wsypałam kawałki świeżej czerwonej papryki.
Posypałam je ziołami.



Paprykę smażyłam około 5 minut.


Na koniec na patelnię powędrował pokrojony w kostkę bakłażan.
Doprawiłam go ziołami, solą i pieprzem.
Bakłażan wchłania dużo oleju, więc co jakiś czas należy ją podlewać.



Gdy papryka i bakłażan zmiękną danie jest gotowe.


Wymieszałam warzywa z makaronem. 
Na sam koniec dodałam jeszcze koktajlowe pomidorki.


Smacznego!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...