niedziela, 13 lutego 2011

DUSZONE ŻEBERKA


Żeberka zazwyczaj kojarzą się z daniem tłustym i mało atrakcyjnym.
Dziś postaram się abyście zmienili zdanie i spróbowali tej potrawy.

Składniki:
  • żeberka
  • 2 liście laurowe
  • parę ziarenek ziela angielskiego
  • 3 szt.cebuli
  • kminek zmielony (około pół opakowania)
  • sól
  • pieprz
  • olej
Żeberka pokroiłam na małe kawałki i obsmażyłam na oleju na patelni na złoto-brązowy kolor.
Przełożyłam je do garnka,zalałam niewielką ilością wody,
dodałam dwa listki laurowe i parę ziarenek ziela angielskiego.
W międzyczasie pokroiłam w plasterki trzy duże cebule, posoliłam i zblanszowałam  na patelni.
Dodałam ją do żeberek i dusiłam około 40 minut.
Dosypałam pół paczki zmielonego kminku,sól i pieprz.
Cebulka zgotowała się i sos nabrał gęstej konsystencji.
I już...uwierzcie na słowo pycha.
Żeberka były mięciutkie i bardzo smaczne! Smacznego!

Polecam również żeberka pieczone w sosie ostro słodkim

 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...