czwartek, 14 lipca 2011

LECZO


Leczo (z węgierskiego lecsó) potrawa węgierska.
Może być podawane jako dodatek do potraw mięsnych albo jako samodzielna potrawa.




Składniki:

torebka białego ryżu
1 cebula
1 puszka pomidorów
1 kabaczek
1 cukinia
1 marchewka
2 papryki żółta i czerwona
kiełbasa
2 ząbki czosnku
słodka czerwona papryka
sól,pieprz, bazylia, 


Pokroiłam i podsmażyłam cebulę na złoty kolor z pokrojoną kiełbaską.
Dodałam pokrojoną w plasterki marchewkę i  paprykę.
Troszkę poddusiłam aż zmiękną.
Następnie pokroiłam w kostkę cukinię z kabaczkiem
i dusiłam aż puszczą sok.
Zalałam wszystko pomidorami i dodałam przyprawy.
Jak danie wyszło za gęste, to proponuję dodać szklankę bulionu.
Ryż ugotowałam oddzielnie i podałam jako dodatek.
Smacznego!




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...