sobota, 3 grudnia 2011

SPAGHETTI Z RUKOLĄ


Spaghetti z rukolą to  danie szybkie,lekkie i bardzo smaczne.
Połączenie tylu składników dało naprawdę bardzo pyszny smak.
Polecam je koniecznie;-)



Składniki:
  • 5-7 szt.suszonych pomidorów w oliwie
  • garść czarnych oliwek
  • łyżka kaparów
  • 4 ząbki czosnku
  • starta skórka z cytryny
  • sok z cytryny
  • parmezan
  • dwie garście rukoli
  • makaron do spaghetti
  • oliwa z oliwek
  • sól,pieprz,zioła
Pokroiłam suszone pomidory,oliwki i kapary.
Wyparzyłam cytrynę i starłam z niej skórkę.
Starłam również ząbki czosnku.



Na oliwie podsmażyłam  suszone pomidory i kapary.



Dodałam oliwki


startą skórkę z cytryny i czosnek



Wlałam sok z cytryny


Ugotowałam al dente makaron.


Przełożyłam go na patelnię i wszystko wymieszałam.
Posoliłam, dodałam kolorowy pieprz i zioła.


Dodałam rukolę.


I wymieszałam ją z makaronem.


Posypałam startym parmezanem.



Smacznego!


1 komentarz:

ERROR 404 pisze...

Podoba mi się Twój blog więc dodałem Cię do zakładki ulubione blogi ;)

Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...