poniedziałek, 21 maja 2012

KOKOSOWE NALEŚNIKI Z MANGO


Gorąco dziś na dworze, gotować nie mam siły ale... jeść się chce.
W ten upalny dzień polecam delikatne kokosowe naleśniki.
Podane z owocem mango i gęstym jogurtem.
Do tego nutka syropu klonowego i sprawa kolacji załatwiona.

Składniki:

przepisu na ciasto naleśnikowe szukajcie TU 
w przepisie na naleśniki w syropie pomarańczowym


  • do ciasta pół szklanki wiórków kokosowych
  • dojrzały owoc mango (ewentualnie inny ulubiony sezonowy)
  • naturalny, gęsty jogurt grecki lub serek waniliowy
  • syrop klonowy
Do  tradycyjnego i wymieszanego ciasta naleśnikowego
wsypałam wiórki kokosowe.


Usmażyłam naleśniki


Obrałam ze skórki mango i pokroiłam w kostkę.


Na usmażone placki nałożyłam jogurt, kawałki mango
i polałam wszystko syropem klonowym.
Temu komu za mało kokosa w plackach, może posypać nimi danie.


Kochani cóż więcej mogę powiedzieć oprócz tego,
że było pysznie!
Zapach kokosu i mango...czego trzeba więcej ;-)
Smacznego!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...