wtorek, 29 stycznia 2013

ROLADKI Z WĘDZONYM BOCZKIEM KORNISZONEM PODANE Z GRUSZKĄ I ROKPOLEM


 
Roladki z piersi kurczaka bądź indyka
 można faszerować na wiele sposobów.
Poniżej przedstawiam parę propozycji.

Dziś ta  mniej "wykwintna" ale zarazem smaczna,
a co najważniejsze szybka w przygotowaniu.

Roladki z wędzonym boczkiem i korniszonem.
Podałam do nich pyszną gruszkę wyjętą z zalewy octowej mojej mamy.
Gdy będzie na nie sezon, zrobię i podam przepis ;-)
Ale nie została ona zjedzona ot tak po prostu.
Zrobiłam do niej przepyszny sos.
Rewelacja!

 


  
Składniki: (ilość w zależności od ilości roladek)
  • piersi z indyka / kurczaka
  • plasterki wędzonego boczku
  • korniszony
  • sól
  • czarny pieprz
  • słodka/ostra czerwona papryka
  • czosnek (można uzyć granulowanego)
  • olej
sos do gruszki:
  • kawałek sera rokpol ( bądź innego pleśniowego)
  • słodka czerwona papryka
  • odrobina granulowanego czosnku i pieprzu
Pierś rozbiłam tłuczkiem.
Posoliłam, posypałam pieprzem, czosnkiem i papryką.
Ułożyłam na niej plasterki wędzonego boczku i korniszona.


    Zawinęłam i spięłam wykałaczkami.
    Na wierzch posypałam jeszcze przyprawy.


Smażyłam roladki na oleju,na złoty kolor. 

Teraz pora na sos, do wyżej wspomnianej gruszki.


W małym garnuszku roztopiłam kawałek sera rokpol.
Przyprawiłam go przyprawami.


Gdy przestygł-polałam sosem gruszkę.
Można rozkruszyć również orzechy, podprażyć na patelni i posypać na wierzch.

Polecam inne przepisy na roladki:















 Smacznego!


2 komentarze:

kasia pisze...

Wyglądają pysznie.

Naturysta93 pisze...

apetyczne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...