poniedziałek, 22 sierpnia 2011

SAŁATKA ZE SZPINAKIEM I MANDARYNKAMI



Podzielę się dziś z Wami
pyszną,lekką i orzeźwiającą sałatką ze szpinakiem i mandarynkami
 z dodatkiem soku z pomarańczy.
Młode liście szpinaku umyłam,osuszyłam i przełożyłam do miski.


Dodałam mandarynki z puszki.



Podsmażyłam cienkie kawałki wędzonego boczku


i dodałam do sałatki.


Następnie przygotowałam sos.
Rozmieszałam poniższe składniki w miseczce:

oliwę  z  oliwek


balsamiczny ocet winny, łyżkę miodu


łyżkę musztardy dijon


wyciśnięty sok z połowy pomarańczy i startą skórkę z owoca


doprawiłam solą,pieprzem i wymieszałam


Polałam sosem sałatkę i posypałam startym parmezanem.
Proponuję,żeby zamiast startego sera dodać cienkie kawałki.


Na wierzch w zależności od gustów polecam uprażyć orzechy włoskie
i posypać nimi sałatkę.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...