poniedziałek, 15 sierpnia 2011

WAFELKI Z NUTELLĄ I POWIDŁAMI Z CZARNEJ PORZECZKI




Dziś zachciało mi się coś słodkiego ...
...( nie taka to znów nowość)
ale z racji ,że dziś święto i sklepy zamknięte
to nici ze słodkich zakupów.
Przejrzałam więc szafki w kuchni i bingo!
Znalazłam pomysł na poobiedni deser;-)



Składniki:

  • paczka wafli tortowych (okrągłe lub kwadratowe)
  • nutella
  • powidła z czarnej porzeczki (własnej roboty)
  • lub powidła śliwkowe również własnej produkcji  


Wafle na przemian smarowałam nutellą

 

 i powidłami,

 

 aż powstał tort waflowy.


Pokroiłam go na kawałki i chrupiące wafelki gotowe!
Zestawienie nutelli z czarną porzeczką lub powidłami śliwkowymi - bezcenne:-)
Szybki deser na niespodziewane wizyty gości....a i bez nich wafelki się nie zmarnują ;)


                                                                       Smacznego!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...