środa, 3 sierpnia 2011

ZRAZY WOŁOWE Z FARSZEM



Dziś polecam zrazy wołowe w dwóch odsłonach - czyli ....
z dwoma propozycjami różnych farszy.
Zaczynamy;-)





Mięso wołowe pokroiłam na plasterki, które lekko rozbiłam,
posoliłam i popieprzyłam.


Farsz - odsłona pierwsza:

Składniki:


  • Cebula
  • Ogórek kiszony
  • Natka pietruszki
  • Boczek wędzony
  • Musztarda francuska



Składniki zmiksowałam



i posmarowałam farszem kotleta.



Ciasno zwinęłam i spięłam wykałaczkami.




Farsz- odsłona druga:

Składniki:


  • cebula
  • grzyby (mogą być suszone)



Podsmażyłam pokrojoną w plasterki cebulę.
Suszone grzyby namoczyłam, pokroiłam i dodałam do cebulki,
wszystko jeszcze chwilę dusząc.
Doprawiłam solą, pieprzem i nakładałam na rozbity kotlet.
I tak jak w poprzedniej odsłonie zawijałam i spinałam wykałaczkami.


Obtoczyłam zrazy w mące



i podsmażyłam na dużym ogniu.



W międzyczasie zagotowałam w garnku wodę,
dodałam do niej bulion i podsmażoną cebulkę.
Dusiłam w nim zrazy do miękkości w zależności od wołowiny.
Powiem tylko,że moje rozpływały się w ustach.
Pod koniec duszenia dodałam śmietanę.
Zrazy można podawać z różnymi rodzajami kaszy.
Smacznego!



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...