piątek, 24 lutego 2012

SAŁATKA Z SEREM ANANASEM I CZOSNKIEM


Tylko cztery składniki.
Być może niektórzy z Was pomyślą,że zupełnie nie pasujące do siebie.
I tu się mylicie.
Po połączeniu składników i spróbowaniu sałatki  
stwierdzicie,że smakuje rewelacyjnie.
Oczywiście pod warunkiem,że lubicie czosnek.
Jest bardzo szybka i łatwa w wykonaniu.


Składniki:
Ilość zależy od wielkości sałatki.

  • żółty ser (ostry,twardy)
  • puszka ananasa
  • 3 ząbki czosnku
  • 2 łyżki majonezu
  • 150g naturalnego jogurtu
  • pieprz
  • szczypta soli 
Żółty ser starłam na tarce o grubych oczkach.
Ananasa pokroiłam na małe kawałeczki.
Odsączyłam go z nadmiaru soku.
Czosnek starłam na drobnej tarce.



Możecie dosypać kukurydzę konserwową.

 
Dodałam majonez i jogurt.
Doprawiłam szczyptą soli i pieprzu.


Wymieszałam i odstawiłam do lodówki, aby smaki się połączyły.
Szybka a naprawdę o ciekawym ostro-słodkim smaku sałatka.
Smacznego!



4 komentarze:

Brenia pisze...

Znam tę sałatkę, bardzo często gości u mnie na różnych rodzinnych uroczystosciach i cieszy się powodzeniem :)
Łatwa, smaczna i szybka w przygotowaniu :)
pozdrawiam

kaatherinek pisze...

Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i już czuję że będę tu często zaglądać:) smaczne potrawy :) a sałatkę zrobię przy najbliższej okazji :)
pozdrawiam

agattekh pisze...

Uwielbiam takie sałatki :-) ja dodaję czasami jeszcze do takiej sałatki ryż, pychota :-)

Unknown pisze...

Sałatka znana i bardzo przeze mnie lubiana :-) Ja dodaję jeszcze kukurydzę z puszki i czasem ugotowane jajko. Polecam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...