czwartek, 2 lutego 2012

BEZY W TRZECH SMAKACH


Ach te bezy!... pyszne i chrupiące.
Przedstawiam Wam je dziś w trzech smakach.
  • Kokosowym
  • Kawowym
  • Waniliowym

Zapraszam również do zrobienia




Składniki:
  • 4 białka
  • pół szklanki cukru pudru
  • łyżka mąki ziemniaczanej
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • łyżeczka rozpuszczalnej kawy
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • 2 łyżki cukru waniliowego
  • aromat waniliowy

Ubiłam białka dosypując stopniowo cukier puder.


Dodałam mąkę ziemniaczaną i sok z cytryny.


Podzieliłam białka na trzy części.

Do jednej dodałam rozpuszczoną kawę.


Do drugiej wiórki kokosowe.


Do trzeciej porcji wsypałam cukier waniliowy i parę kropli aromatu waniliowego.


Wyciskałam białka na blachę.



Piekłam około godziny w temperaturze 140 stopni.

  

Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...