wtorek, 10 stycznia 2012

NALEŚNIKI Z SYROPEM KLONOWYM I SERKIEM MASCARPONE


Powiem jedno...
Naleśniki polane syropem klonowym z serkiem mascarpone
były przepyszne!
Po prostu rozpływały się w ustach;-)
Polecam gorąco!

Zapraszam również na naleśniki:









Składniki:
  • serek mascarpone
  • syrop klonowy
  • śmietana/jogurt
Ciasto:
  • 2 jajka
  • mleko (na oko)
  • mąka  (na oko)
  • szczypta soli
  • olej
Jajka rozmieszałam w misce.


Dodałam mąkę,mleko,szczyptę soli i olej.
Ilość zależy od tego ile naleśników chcemy usmażyć.


Ciasto powinno mieć lejącą konsystencję.


    Smażyłam na teflonowej patelni, cienkie placki.


    Usmażone naleśniki polałam syropem klonowym.


    Odrobiną jogurtu i nałożyłam serek mascarpone.

    Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...