poniedziałek, 30 stycznia 2012

OMLET PARYSKI



Śniadania są jednym z najważniejszych posiłków w ciągu dnia.
Dają siłę i energię na cały dzień.
Dzisiejszy omlet paryski nie jest może niskokaloryczny...
ale smaczny i kolorowy.

Składniki: (na około 4 porcje)
  • 4 jajka
  • 4 pieczarki
  • parę plasterków wędzonego boczku
  • plasterki sera camembert
  • pomidor
  • szklanka mleka
  • masło
  • szczypiorek
  • sól,pieprz
  • gałka muszkatołowa
W miseczce wymieszałam jajka z mlekiem.
Dodałam przyprawy.


Pieczarki umyłam,obrałam i pokroiłam w plasterki.


Pokroiłam wędzony boczek.


Podsmażyłam go na patelni.


Dodałam pieczarki.


Spażyłam i obrałam ze skórki pomidora.
Pozbyłam się z niego pestek.
Pokroiłam go i dodałam do podsmażonych wcześniej składników.


Zalałam masą jajeczną.
Wsypałam pokrojony szczypiorek.


 Smażyłam omlet około 15 minut.


Przed końcem smażenia,ułożyłam na wierzch plasterki sera.


Przykryłam wszystko przykrywką, aby ser się rozpuścił 
a jajka dokładnie usmażyły.



Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...