poniedziałek, 30 kwietnia 2012

WARZYWNA ZUPA Z SERKIEM TOPIONYM



Polecam szybką warzywną zupkę z serkiem topionym.

Wiosenną już można by rzec ;-)

Składniki:
  • 3 szt. marchewki
  • 1 szt.pietruszki
  • 0,5 szt. selera
  • kawałek białej części pora
  • parę różyczek brokuł
  • 3 ziemniaki
  • 1 większy topiony naturalny serek
  • litr bulionu
  • ziele angielskie
  • liście laurowe
  • sól,pieprz do smaku
  • 2 łyżki masła
Warzywa pokroiłam w kostkę.
Do garnka z wodą dodałam bulion,ziele angielskie i liście laurowe.
Pokrojone warzywa podsmażyłam chwilę na maśle.
Dodałam je do bulionu.
Następnie włożyłam różyczki brokuł i na koniec ziemniaki.
Gdy warzywa były już miękkie, dodałam topiony serek.
Przyprawiłam solą i pieprzem.
Przed podaniem można posypać świeżym koperkiem.

Zupka lekka i zdrowa polecam.
Smacznego!

1 komentarz:

Dusia pisze...

kocham serki topione, muszę spróbować

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...