poniedziałek, 23 kwietnia 2012

SAŁATKA Z KISZONYCH OGÓRKÓW


Kiszony ogórek do obiadu.
Ale tak sam? Po prostu?
Proponuję sałatkę z ogórkiem kiszonym w roli głównej;-)

Składniki:
Ilość  w zależności od potrzeb
  •  kiszone ogórki (ja użyłam zrobionych przez siebie w słodko octowej zalewie 
  • czerwona cebula
  • marynowana papryka
  • oliwa z oliwek
  • sól, pieprz

Ogórki obrałam ze skórki, przekroiłam na pół i usunęłam z nich pestki.
Pokroiłam je na większe kawałki.
Dodałam do nich plasterki czerwonej cebuli.
Do miski powędrowała również marynowana czerwona papryka.
Polałam wszystko odrobiną oliwy ,doprawiłam solą i pieprzem do smaku.
Sałatka idealnie pasuje np.do zrazów wołowych.
Smacznego!

1 komentarz:

Unknown pisze...

smaczne rzeczy u Ciebie;) zapraszam do siebie;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...