sobota, 21 kwietnia 2012

MAKARON Z BROKUŁAMI W SOSIE SEROWO ŚMIETANOWYM




Danie dla wielbicieli makaronu, sera i czosnku.
Proste i szybkie w przygotowaniu.

Składniki:
  • brokuły
  • 1 szt. cebuli
  • 2 ząbki czosnku
  • 6-8 szt. suszonych pomidorów
  • 1 opakowanie sera pleśniowego np.lazur
  • 1 opakowanie śmietany 18%
  • ser parmezan
  • sól
  • pieprz czarny
  • dowolny makaron np.Lubelli
Brokuły podgotowałam w osolonej wodzie.
Podzieliłam je na mniejsze części.

Cebulkę pokroiłam i podsmażyłam na oleju.
Gdy się zeszkliła dodałam starte ząbki czosnku.


Pokroiłam suszone pomidory i dodałam je do cebuli.


Wlałam ze trzy łyżki oliwy w której były pomidory.
Wkruszyłam ser pleśniowy i mieszałam aż się roztopił.


Następnie dołożyłam ugotowane wcześniej różyczki brokuł.
Wlałam śmietanę i wymieszałam.
Doprawiłam solą i pieprzem.


Podawałam z makaronem.
Na wierzch posypałam parmezanem. 



 Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...