sobota, 8 marca 2014

PASTA JAJECZNA Z BROKUŁAMI KAPARAMI ANCHOIS I KORNISZONAMI


 Propozycja na pyszne śniadanko.
Naprawdę fajne i smaczne połączenie paru składników i uwierzcie niebo w gębie;-)
Zastanawiałam się nad dodaniem anchois...ale to był jednak super dodatek.
Na pewno zamiast standardowej pasty jajecznej zasmakuje Wam moja dzisiejsza
 z brokułami,anchois,kaparami i korniszonami.
 

Składniki:
  • 4 szt. ugotowanych na twardo jajek
  • parę różyczek brokuł
  • 1 łyżka kaparów
  • 4 fileciki anchois
  • 4 szt. małych korniszonów
  • 2-3 łyżki majonezu
  • 1 łyżka musztardy francuskiej
  • sól
  • świeżo zmielony czarny pieprz

Jajka ugotowałam na twardo.
Brokuły również ale na pół twardo-nie powinny się rozgotować.
Kolejno do miseczki wsypywałam:

Pokrojone w kosteczkę ogórki,


pokrojone fileciki anchois,



posiekane kapary,


brokuły,



posiekane w kostkę jajka.




Wszystko wymieszałam.




Pozostało już tylko dodać majonez i musztardę.
Przyprawić i pasta gotowa.



Smacznego!




TAPENADA Z SUSZONYCH POMIDORÓW Z KAPARAMI OLIWKAMI I SEREM PLEŚNIOWYM  

PASTA Z WĘDZONEGO PSTRĄGA

 PASTA Z KURZYCH WĄTRÓBEK I SERC

SALSA Z BAKŁAŻANA POMIDORÓW I ŚWIEŻEJ BAZYLII

 

MASŁO CZOSNKOWO KOPERKOWE Z KOPERKIEM I ANCHOIS


  TATAR Z KAPARAMI I SUSZONYMI POMIDORAMI

 

 SMALEC DOMOWY

GUACAMOLE

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...