piątek, 16 sierpnia 2013

ZAPIEKANE JAJKA W BUŁCE



 Jeśli lubicie 
jajka na miękko i chrupiące grzanki 
 to dzisiejsza propozycja śniadania jest dla Was.

Dwa w jednym.
Płynne żółtko, połączone z chrupiącą i ciepłą bułką.
Pycha;-)
 



Składniki:
  • dwie kajzerki
  • dwa jajka
  • szczypiorek / dymka
  • masło
  • parmezan lub inny dowolny żółty ser
  • sól, pieprz, ostra czerwona papryka
  • plasterek pomidora (opcjonalnie)

Zacznijmy od dwóch kajzerek.
 
 
 Odkroiłam z nich wierzch i wyjęłam miękkie środki.
 

 Możecie do środka dodać po kawałku masła.
Wbiłam po jednym jajku do każdej z bułek.
Posypałam solą i pieprzem.



Posypałam pokrojoną dymką / szczypiorkiem.


Możecie dodać plasterek pomidora.


Starłam na wszystko żółty ser.



 Posypałam ostrą czerwoną papryką.


 Wstawiłam do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni.
Piekłam do momentu aż bułki się zapiekły.
Smacznego!

 
 

2 komentarze:

Ewa Kuchennie pisze...

Wygląda super! Na pewno kiedyś sama "ściągnę" ten przepis do siebie, bo jest rewelacyjny!

Pozdrawiam,
http://ewakuchennie.blogspot.com/

Aleksandra Wądołowska pisze...

świetny pomysł, wypróbuję . zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania http://alex-faashion.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...