poniedziałek, 24 października 2011

PLACKI ORKISZOWE


Szybkie i zdrowe placki z płatkami orkiszowymi.
Przygotowywanie ich trwa naprawdę chwilę.
Powodują uczucie sytości... sycą ...ale zdrowo i
są składnikiem zdrowej diety.Płatki te zawierają dużą ilość witamin, błonnika i makro- oraz mikroelementów.
Przyczyniają się do sprawniejszego funkcjonowania układu pokarmowego.

Składniki:
  • 2-3 łyżki płatków orkiszowych/owsianych/żytnich
  • jajko
  • 2-3 łyżki serka homogenizowanego

W miseczce roztrzepałam jajko i wsypałam płatki orkiszowe.


Dodałam serek homogenizowany.


Składniki wymieszałam.
Jak ciasto będzie za rzadkie,dosypcie po prostu więcej płatków.
Odstawiłam je na chwilę,żeby napęczniały.


Odrobina masła na patelnię i smażymy.


Gotowe!
Idealne na śniadanie lub przekąskę gdy czujecie głód;-)
Dla łasuchów ... usmażone placki posmarowałam
 serkiem homogenizowanym.
Smacznego!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...