poniedziałek, 17 października 2011

SOK WARZYWNO OWOCOWY


Soki warzywno-owocowe to bomba witaminowa.
Smaczna i zdrowa!

Karoten z marchwi wpływa na ładny wygląd cery i wzrok.
Marchew zawiera 90% wody
7% węglowodanów,sód,potas,żelazo,magnez,cynk,fluor.
Prowitaminę A,witaminy C,E,K,B1,B2,B6,
kwas foliowy,szczawiowy,nikotynowy.

100 g marchwi to tylko 34 kcal.

Ponadto:
  • oczyszcza krew
  • wzmacnia włosy i paznokcie
  • nawilża i uelastycznia skórę
  • działa przeciw anemii
Zalecane jest  400g marchwi / 250ml soku z marchwi na tydzień.

Potrzeba tylko chwilę czasu i chęci,żeby kupić warzywa i owoce,
obrać je,wycisnąć i ...wypić ;-)

Skład soku zależy od nas.
Można dodać przeróżne owoce i warzywa.
Zależy od pory roku i naszych smaków.
 
Polecam rónież
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mój sok zawiera:
  • marchew
  • jabłka
  • pietruszkę
  • pomarańczę
  • cytrynę

Warzywa umyłam


Obrałam i pokroiłam na części.






Wycisnęłam warzywa i owoce w sokowirówce.
I tak powstał pyszny i zdrowy sok.




Smacznego!

3 komentarze:

kuchennefascynacje pisze...

Samo zdrowie :)

Dusia pisze...

dla mnie bez pietruszki i wypiję wszystko, same witaminy, samo zdrowie

ERROR 404 pisze...

Warto jeść dużo cytrusów oraz pić świeżo wyciśnięte soki. Problem polega na tym, że zdrowe warzywa i owoce oraz inne produkty spożywncze są dostępne tylko w sklepach z certyfikatem ekologicznym. Poza nimi dobrym dostawcą zdrowej żywności są mali rolnicy, najlepiej tacy, któych znamy.

W zwykłych sklepach warzywa i owoce pochodza ze zwyczajnych upraw. Wszystko jest tam nastawiona na tzw. "masówkę", czyli dużo chemii, dużo konserwantów ilub GMO (żywnosc Genetycznie Modyfikowana). Niestety ale chemia w jedzeniu jest przyczyną wszystkich chorób cywilizacyjnych. Jeśli ktoś cierpi na trądzik, nadwagę, bezsenność, nadpobudliwość itp. to prawdopodobnie przyczyną tych dolegliwości jest jedzenie i picie. W takiej sytuacji wizyta u lekarza i zazywanie lekó nic nie da. Trzeba zwalczyć przyczynę dolegliwości, zmienić dietę oraz styl życia.

Niedawno w książce Edwarda Kajdańskiego pt.: Medycyna chińska, przeczytałem, że w 80% kazdy człowiek jest odpowiedzialny za swoje zdrowie. Za 40% chorób jest odpowiedzialne niewłąściwe odżywianie, za kolejne 40% niewłąściwy styl życia, za 10% wady genetyczne i kolejne 10% przypada na zanieczyszczenia środowiska.


Zapraszam wszystkich na mój blog o zdrowiu :)
www.biegpozdrowie.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...