poniedziałek, 15 kwietnia 2013

KURCZAK Z CUKINIĄ MARCHEWKĄ I POREM


W dzisiejszym daniu warzywa są głównym składnikiem.
Powinno się je jeść w dużych ilościach.
Łatwiej pewnie jest usmażyć pierś kurczaka i po sprawie.
Wystarczy pokroić do niej ulubione warzywa i pyszne danie mamy w parę minut.


Składniki:
  • pierś z kurczaka
  • 2-3 szt. marchewek
  • 1-2 szt.średnich, młodych cukinii
  • kawałek pora
  • kawałek świeżej czerwonej papryki
  • 2-4 ząbki czosnku
  • kawałek świeżego korzenia imbiru
  • słodka czerwona papryka
  • świeżo zmielony czarny pieprz
  • sól
  • olej
  • parmezan do posypania
  • makaron

Pierś z kurczaka umyłam i pokroiłam w paseczki.
Przyprawiłam, dodałam starte ząbki czosnki i imbir.


Polałam olejem, wymieszałam i odstawiłam.


Warzywa umyłam i pokroiłam w cienkie paseczki.


Na rozgrzaną patelnię z niewielką ilością oleju wkładałam kolejno:

marchew


czerwoną świeżą paprykę


pora


cukinię




Warzywa wymieszałam, przyprawiłam pieprzem i solą.
Smażyłam je dosłownie parę minut, aby były lekko twarde.


Pierś kurczaka podsmażyłam.



Przełożyłam ją do usmażonych warzyw.
Wymieszałam.



Podawałam z makaronem i posypanym parmezanem.
Smacznego!




3 komentarze:

zufik pisze...

świetne danie, dodatek cukinii ekstra:)

Maria pisze...

A moje pytanie jest następujące. Czym kroiłaś marchewkę i cukinię, żeby uzyskać takie idealne paski?

Przepisy Igusi pisze...

Mario- kroiłam warzywa nożem ;-) Można oczywiście też w robocie jeśli masz taki z nożykami.Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...