czwartek, 25 kwietnia 2013

SAŁATKA ZIEMNIACZANA Z WĘDZONYM REKINEM





Co by tu zrobić z zakupionym wędzonym rekinem?
Można po prostu go zjeść i już.

Albo... przyrządzić pyszną ziemniaczaną sałatkę ;-)




Składniki:

  • 40 dkg wędzonego rekina
  • 6 szt.ziemniaków
  • 4-5 szt. kiszonych ogórków
  • 1 szt. małej czerwonej cebuli
  • szczypiorek / koperek
  • łyżka majonezu
  • dwie łyżki jogurtu bałkańskiego
  • sól
  • świeżo mielony czarny pieprz

Ziemniaki umyłam i ugotowałam w mundurkach w osolonej wodzie.
Gdy wystygły, obrałam ze skórki.


Pokroiłam je w kostkę.
Nie za drobną, żeby nie zrobiła się w sałatce miazga.




Kiszone ogórki obrałam ze skórki.
Również pokroiłam je w kostkę.
Odsączyłam na sitku, a właściwie odcisnęłam z nich sok.
Gdy tego nie zrobicie - ogórki puszczą go w sałatce.


Pora na główny składnik.
Wędzony rekin.


Mięso pokroiłam na mniejsze części.


I dodałam je do sałatki.



Obrałam i pokroiłam czerwoną cebulę.





Wsypałam pokrojony szczypiorek.
Jak najbardziej może to być też świeży koperek.

Wszystkie składniki wymieszałam.




Dodałam majonez, jogurt i przyprawy.




I tak powstała pyszna sałatka.
Idealna na imprezy jak i kolację w rodzinnym gronie.

Możecie oczywiście zamiast mięsa z rekina użyć innej - ulubionej wędzonej ryby.

SMACZNEGO!





Polecam również inne sałatki ziemniaczane.

SAŁATKA ZIEMNIACZANA Z ŁOSOSIEM











1 komentarz:

Urszula pisze...

Sałatkę ziemniaczaną robię tylko w wydaniu grillowym:
-ziemniaki
-ogórek kiszony
-dużo koperku
-trochę cebulki
-kwaśna śmietana

Natomiast ta wersja też wygląda ciekawie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...