wtorek, 23 kwietnia 2013

WIOSENNY SEREK Z MIĘTĄ RZODKIEWKĄ I OGÓRKIEM



Dziś wiosennie, zielono i zdrowo.
Szybki pomysł na pyszne śniadanko.
Do białego serka można dodać właściwie wszystko na co macie ochotę.
Ale koniecznie dodajcie listków świeżej mięty.
Nadaje ona rewelacyjną świeżość i jakże inny smak naszemu serkowi.



Składniki:
  • opakowanie białego granulowanego sera / oczywiście możecie użyć innego dowolnego
  • połowa świeżego zielonego ogórka
  • 3-4 szt. rzodkiewek
  • dymka
  • świeży tymianek
  • parę listków świeżej mięty
  • sól
  • świeżo zmielony czarny pieprz
  • grzanki do serka

Do miseczki  przełożyłam biały serek.


Pokroiłam dymkę i świeży tymianek








Starłam na drobnej tarce rzodkiewki.


Na tarce o grubych oczkach starłam ogórka.
Odcisnęłam z niego nadmiar soku.




Dołączył do pozostałych składników.


Z gałązek mięty zerwałam parę listków.



Pokroiłam je i dodałam do serka.


Wszystkie składniki wymieszałam, przyprawiłam solą i pieprzem.


Podawałam z grzankami.

Smacznego!




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...