czwartek, 3 listopada 2011

TATAR Z KAPARAMI I SUSZONYMI POMIDORAMI


Tatar klasyczny już gościł na moim blogu (przepis TU)


ale dziś zaproponuję go w innej odsłonie.
Trochę klasyki, trochę inspiracji...a smak jak zawsze rewelacyjny.
Zapraszam;-)

 
Składniki:


  • 200g polędwicy wołowej
  • 4-6 korniszonów
  • 1-2 łyżki kaparów
  • 4-6 suszone pomidory
  • zielona pietruszka (ja nie dodałam)
  • 3 łyżki oliwy
  • 1 łyżka majonezu
  • sól,pieprz
  • bagietka/ciemne pieczywo

Pokroiłam drobno kapary.


Dodałam posiekaną bądź zmieloną polędwicę.


Następnie pokroiłam suszone pomidory.



Na koniec dodałam pokrojone w kostkę korniszony.


Skropiłam oliwą i dodałam majonez.


Wszystkie składniki wymieszałam.


Podawałam ze świeżą bagietką ale można jak najbardziej z ciemnym pieczywem.
Połączenie tych składników dało naprawdę wspaniały smak.
Dla tradycjonalistów- możecie dodać pokrojona cebulkę;-)


Polecam i Smacznego!

1 komentarz:

moje pasje pisze...

Uwielbiam jednak zdecydowanie wolę z żółtkiem i oliwą. Wiem ze majonez to dokładnie te same składniki ale jednak w tatarze zmieniają mi jego kolor który tez jest ważny. :) Zjadłabym tatara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...