niedziela, 4 września 2011

JABŁECZNIK NA BISZKOPTACH Z BITĄ ŚMIETANĄ



Proponuję dziś ciasto tak łatwe,że aż chce się go zrobić i zjeść bez wyrzutów sumienia,
że przybędzie kalorii;)
Składniki:

1,5 kg jabłek
2 paczki biszkoptów
1 szklanka wody
galaretka pomarańczowa
2 łyżki żelatyny
0,5 szklanki cukru
2 łyżeczki cynamonu

Jabłka obrałam, pokroiłam w plasterki i dusiłam w garnku dodając szklankę wody.



Po około 15-20 minutach jabłka rozgotowały się na mus.Wsypałam cukier i cynamon.
Garnek zdjęłam z gazu, dodałam galaretkę i żelatynę mieszając aby nie powstały grudki.



Tortownicę wyłożyłam papierem do pieczenia i połową biszkoptów.




Na nie wylałam masę z jabłek i ponownie ułożyłam resztę biszkoptów



Zalałam je resztą musu jabłkowego.




Odstawiłam ciasto do ostygnięcia (mus) a potem do lodówki na około 2 godziny.
Na wierzch ( to już wersja bardziej kaloryczna ) można nałożyć bitą śmietanę.
Polecam! Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...