czwartek, 15 września 2011

KOTLETY SOJOWE


O właściwościach i zaletach soi pisałam przy flaczkach sojowych.


Oprócz tego,że jest zdrowa -
 to bardzo prosto się ją przyrządza.
Zamiast tradycyjnych kotletów schabowych,dziś proponuję sojowe.



Składniki:
  • kotlety z soi
  • 2 jajka
  • bułka tarta
  • olej do smażenia
  • bulion
  • ziele angielskie,liście laurowe
  • parę ząbków czosnku
  • sól,pieprz
Do garnka wlałam wodę-wrzuciłam do niej bulion,starty czosnek i przyprawy.



Następnie włożyłam kotlety i gotowałam je około 10-15 minut.




Wyłowiłam je z wywaru,odsączyłam i doprawiłam jeszcze
 trochę solą,pieprzem i czosnkiem.

Obtaczałam kotlety w roztrzepanych jajkach




i bułce tartej.




Smażyłam kotlety na rozgrzanym oleju, aż przybrały złoto-brązowy kolor.




Można je podawać z dowolnymi dodatkami-jak to kotlety;)
A i na zimno nie są złe;)
Smacznego!




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wow świoetny przepis. a czy jako wege ludki znacie produjkty primaviki? szukam o nich opini, bo widzialam,ze maja szeroka oferte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...