czwartek, 29 marca 2012

CAMEMBERT PIECZONY Z GRZANKAMI


Ser Camembert gościł już na moim blogu.
Smażyłam go w panierce na patelni.
Przepis znajdziecie TU

Dzisiaj pomyślałam,żeby przyrządzić go w inny sposób.
Takie szybkie niby fondue....;-)


Włożyłam go do ceramicznego rondelka.




Zapiekałam go w piekarniku w temperaturze 180 stopni
przez około 12 minut.

Następnie wyjęłam go i rozkroiłam-wywijając skórkę na boki.
Masa serowa była już w środku miękka i lejąca.
Aby ser jeszcze podpiec-włożyłam go na około 10 minut do piekarnika.


Na te 10 minut włożyłam również do piekarnika kawałki pokrojonej bułki.
Posypałam je granulowanym czosnkiem,oregano,ziołami prowansalskimi i bazylią.


Grzanki maczałam w rozpuszczonym serze...





Smacznego!


1 komentarz:

Dusia pisze...

dla smakoszy tego sera jak ulał.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...