poniedziałek, 26 marca 2012

GRILLOWANE SZASZŁYKI W CURRY


Filety z piersi z kurczaka
 smażone jako kotlety są zbyt nudne i monotonne.
Postanowiłam je przyrządzić w nieco innej formie.
Wbrew pozorom niezbyt skomplikowanej.

Polecam również inne równie pyszne szaszłyki:













Składniki:
  • filety z kurczaka
  • opakowanie jogurtu bałkańskiego
  • 3 ząbki czosnku
  • 2-3 łyżeczki curry
  • czerwona słodka papryka
  • czarny pieprz
  • sól
Kurczaka pokroiłam na większe kawałki.
Dodałam przyprawy i wymieszałam.


Polałam jogurtem,wymieszałam i odstawiłam do lodówki.


Nakłuwałam mięso na patyczki do szaszłyków.
 



Smażyłam na grillowej patelni z odrobiną oleju.





Po paru chwilach mamy już pyszne szaszłyki.
Idealnie pasuje do nich sałatka i sos czosnkowy na bazie jogurtowej.
Smacznego!
 





Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...