wtorek, 13 marca 2012

ŁUPACZ W CURRY I MLECZKU KOKOSOWYM


Łupacz był już pieczony (przepis TU)


A dziś proponuję z tą rybką kolejne danie.
Curry,imbir,mleczko kokosowe z pachnącym ryżem jaśminowym.
Zapraszam;-)

Składniki:
  • filet z łupacza
  • puszka mleczka kokosowego
  • 1 szt.cebuli
  • pół szklanki sosu rybnego
  • łyżka pasty curry
  • kawałek świeżego imbiru
  • łyżeczka koncentratu pomidorowego
  • 0,5 opakowania śmietany
  • 2 łyżeczki kurkumy
  • łyżeczka sproszkowanego curry
  • łyżeczka ususzonej/świeżej mięty
  • pieprz czarny
  • sól
  • ryż jaśminowy
Pokrojoną w kostkę cebulę podsmażyłam na oleju w garnku.
Dodałam starty korzeń imbiru.
Wsypałam sól, curry i kurkumę.


Wlałam mleczko kokosowe.


Upiekłam w piekarniku filety z łupacza.


Obrałam go z ości i dodałam do sosu.


Doprawiłam sos pastą z curry,sosem rybnym,
koncentratem pomidorowym i śmietaną.
Gotowałam wszystko około 20 minut.


Podawałam z ryżem jaśminowym i posypaną pietruszką.
Smacznego! 



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...