poniedziałek, 16 września 2013

PURE Z MARCHEWKI DYNI I IMBIRU


Szybkie i nieskomplikowane
pure z marchewki, dyni i świeżego imbiru.
Jeśli lubicie pure to zapewniam ,że przypadnie Wam ono do gustu.
Zamiast tradycyjnej gotowanej marchewki, spróbujcie przygotować ją w trochę inny sposób. 
Korzystając,że jest sezon na dynię, wykorzystałam ją i polecam.
A ostrość i intensywność smaku świeżego imbiru podkreśli charakter dania.
Kolorowo i zdrowo!


Polecam również




Składniki:

  • 3-4 szt. większych marchewek
  • około 100-200g dyni
  • kawałek świeżego korzenia imbiru
  • łyżka masła
  • pół łyżeczki cukru
  • pieprz i sól do smaku
  • szklanka wody
Marchewkę pokroiłam w plasterki.
Przełożyłam do garnka i zalałam wodą.
Gotowałam około 5-7 minut.
 

Dynię i imbir również pokroiłam na mniejsze kawałki.
 

Dodałam je do marchewki.


 Gotowałam aż wszystkie składniki były miękkie.


Dodałam masło, przyprawiłam cukrem, solą i pieprzem.
Zmiksowałam na pure.
 

Smacznego!





Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...