poniedziałek, 30 września 2013

PURE Z KALAFIORA Z IMBIREM

 

Pure z kalafiora.
Smaczne i szybkie w wykonaniu.
Fajny dodatek do mięs, albo do obiadu.
Dodatek świeżego imbiru daje ostrość i cudowny smak.

Polecam również 


Składniki:
  • dowolna ilość różyczek kalafiora
  • kawałek świeżego korzenia imbiru
  • łyżeczka gałki muszkatołowej
  • sól
  • świeżo zmielony czarny pieprz
  • 5 łyżek mleka
  • 100 ml śmietany
  • łyżka masła

Kalafiora umyłam.
Odkroiłam parę różyczek.


Ugotowałam je w osolonej wodzie.



Odlałam wodę i przez chwilę odparowałam.
Podsmażyłam go przez około 3-4 minuty na maśle.




Dodałam starty imbir.




Następnie wlałam mleko, śmietanę, gałkę muszkatołową, sól i pieprz.
Wszystko zmiksowałam na gładką masę blenderem.



Smacznego!


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...