środa, 22 grudnia 2010

KROKIETY Z MIĘSEM I PIECZARKAMI


Farsz do krokietów można robić na wiele sposobów.
W zależności od tego co mamy.

Ja miałam ugotowane mięso z rosołu, które zmieliłam.
Pokrojoną drobno cebulkę usmażyłam na patelni,
dodałam do niej starte na grubej tarce pieczarki,
wszystko wymieszałam i podsmażyłam z mięsem.
Dodałam trochę czosnku,pieprz,sól do smaku..i farsz gotowy.
Często dodaję jeszcze podgotowaną kapustę kiszoną,
ale niestety czas mnie naglił i dziś jej nie dodałam.
Ciasto na naleśniki podam bez proporcji,
 ponieważ wszystko zależy od ilości jaką się chce ich usmażyć.
Ja przeważnie potrzebuję dwa jajka, ok.1,5 szklanki mąki i mleka tyle,
żeby konsystencja naleśników była nie za rzadka.
Trochę soli i oleju do środka,
ponieważ smażę je na teflonowej patelni nie używając tłuszczu.
Zawijam naleśniki z farszem i polewam np.sosem pieczarkowym bądź grzybowym.
Nie jestem zwolenniczką obtaczania krokietów w jajku i bułce tartej,
 ponieważ wchłaniają więcej tłuszczu i są bardziej kaloryczne...
ale jak kto woli to...
 Smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...