sobota, 30 października 2010

ŁAZANKI Z KISZONĄ KAPUSTĄ I GRZYBAMI


Łazanki z kapustą i grzybami czy pierogi z kapustą i grzybami?
Powiem tak-łazanki są łatwiejsze w wykonaniu a smakują pysznie.

Siekam kiszoną kapustę i gotuję ją około pół godziny.


Suszone grzyby zalewam wrzątkiem na około 30 minut.
Kroję je drobno i dodaję do kapusty wraz z wodą w której się moczyły.


Gotuję wszystko jeszcze około 30 minut dodając sól,
 pieprz  i  olej lniany.

Zamiast grzybów można użyć pieczarek.
Pokroiłam je w cienkie plasterki i podsmażyłam na oleju lnianym na patelni.


Ja podsmażyłam i dodałam do farszu jeszcze cebulkę.


Cebulę i pieczarki połączyłam z kapustą i gotowałam około 15 minut.

 
Niestety łazanek sama nie robiłam.
Tak więc kupione i ugotowane małe, kwadratowe makaroniki do łazanek
połączyłam z farszem  i podsmażyłam na patelni.
Polecam firmy Lubella  nr.46.
Pycha danie i czym częściej odsmażane tym bardziej zyskuje na smaku.
Smacznego!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

W końcu przepis na prawdziwe łazanki, są pyszne! Też kupuję makaron łazanki. Uwielbiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...