sobota, 30 października 2010

SAŁATKA Z KURCZAKIEM RYŻEM I ANANASEM


 


 Sałatka z kurczakiem, ryżem i ananasem
 jest idealna na przyjęcia,
 jak również polecam ją bez okazji.

Składniki:
Ilość zależy od ilości sałatki
  • jedna lub dwie torebki ryżu
  • kukurydza konserwowa
  • kawałek wędzonej piersi z kurczaka
  • puszka ananasa
  • majonez,musztarda dijon
  • sól,pieprz 

Ugotowałam ryż.


Pokroiłam wędzoną pierś z kurczaka.



Dodałam pokrojonego ananasa z puszki.


Wsypałam kukurydzę konserwową.


Wszystko wymieszałam z  majonezem, odrobiną 
musztardy dijon,solą i pieprzem do smaku.
Smacznego!

 

2 komentarze:

cafewman pisze...

świetne sałatki, dwie zrobię na święta..pozdrawiam

Unknown pisze...

Uwielbiam Twoje przepisy na sam widok ślinak leci!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...