wtorek, 24 maja 2011

MAKARON Z ŁOSOSIEM W SOSIE ŚMIETANOWO-KOPERKOWYM




Dziś przepis dla zwolenników szybkich dań.
Czas jego przygotowania to praktycznie tyle ile potrzeba na ugotowanie makaronu.
Idealny jest Lubelli pappardelle nr.57
Pokroiłam drobno cebulkę i podsmażyłam ją a właściwie poddusiłam do miękkości.

Pokroiłam wędzonego łososia, którego dodałam do cebuli  i chwilę jeszcze podsmażyłam.

Wsypałam sporo koperku i pieprz do smaku.

Dodałam opakowanie 18% śmietany.

Z racji,że łosoś był słony, nie dodawałam już soli.
Sos można  wymieszać z makaronem, bądź polać nim kluski.

Wiem,że danie to nie należy do najbardziej dietetycznych...
ale smakuje pysznie i raz na jakiś czas można sobie przecież pozwolić na odrobinę kalorii.
Polecam i smacznego!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...