niedziela, 26 czerwca 2011

SPAGHETTI Z POMIDORAMI, ŚWIEŻĄ BAZYLIĄ,OLIWKAMI I KAPARAMI


Spaghetti !!  Kto nie jadł go chociaż raz?!
Ten włoski specjał można podawać na wiele sposobów
 z różnymi sosami  i innym makaronem.
A za każdym podaniem można wyczarowywać inne -
zaskakujące naszych domowników i gości danie.
Fantazja i inwencja zależy od nas prawda?...;-)

 Proponuję poniższą wariację...
 Na gorącej patelni podsmażyłam
  pokrojoną cebulkę,zielone i czarne oliwki,
kapary i starty czosnek.



Wlałam sos z obranymi ze skórki pomidorami.



Chwilę smażyłam,żeby nabrał gęstości i przeszedł smakiem-
posoliłam,dodałam pieprzu i pęczek pokrojonej świeżej bazyli.
Po usmażeniu wszystko zmiksowałam blenderem i uzyskałam piękny o gęstawej konsystencji sos, pachnący bazylią i pomidorami.

Ugotowałam al dente makaron do spaghetti nr.4 Lubelli
który następnie wymieszałam z sosem.



Wyłożyłam spaghetti na talerz i posypałam startym parmezanem.
Smacznego! 

1 komentarz:

Kaś pisze...

moja ulubiona wersja spaghetti. jedynie kaparów nigdy nie dodawałam, ale to zawsze można zmienić :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...