środa, 13 listopada 2013

KURCZAK W CHRUPIĄCEJ PANIERCE


Dziś przepis dla osób, które mają mało czasu na przygotowanie obiadu lub kolacji.
Wystarczy pierś z kurczaka i panierka do niego.
Polecam do kurczaka na chrupiąco panierkę firmy PRYMAT.
Do tego sałatka np.z rukoli i mamy już pyszne danie.


Pierś z kurczaka pokroiłam na małe kawałki.
Posoliłam, przyprawiłam pieprzem, startymi ząbkami czosnku i słodką papryką.
Polałam odrobiną oliwy.


Panierkę do kurczaka wysypałam na talerz

 


Obtoczyłam w niej kawałki kurczaka.
 

i smażyłam na rozgrzanym oleju na złoty kolor.



Po usmażeniu układałam kawałki na papierowym ręczniku w celu odsączenia tłuszczu.


Do kurczaka można zrobić różne sosy w zależności od smaków.
Ja podałam je z sosem majonezowo-jogurtowo-ketchupowym
z dodatkiem czosnku.

Smacznego!


Polecam również

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...