niedziela, 27 marca 2011

CHIŃSZCZYZNA


Lubicie kuchnię chińską? Moją polubicie ;-)
A jak zrobicie danie sami-to już na pewno!

Składniki:
  • pierś z kurczaka
  • cebula
  • marchewki
  • zielona fasola
  • grzybki mun
  • kiełki sojowe
  • parę koszyczków brokuł i kalafiora
  • makaron sojowy
  • parę łyżek sosu sojowego
  • szklanka bulionu
  • 4-5 ząbków czosnku
  • kurkuma
  • imbir
  • pasta curry
  • czerwona papryka
  • sól,pieprz

Pokroiłam na cieniutkie kawałki pierś z kurczaka.
W miseczce wymieszałam je z czosnkiem,pieprzem,solą,
kurkumą,imbirem,pastą curry i papryką.
 Polałam olejem i odstawiłam na 2 godziny do lodówki.
W woku podsmażyłam pokrojoną cebulkę z kurczakiem.
Przełożyłam je do miski i następnie smażyłam
 mrożone całe marchewki,zieloną fasolkę i grzybki mun.
Podlałam warzywa bulionem i smażyłam aż zmiękną.


Dodałam brokuły, kalafiora i usmażone wcześniej mięso,
 podlewałam wszytko bulionem, dodałam parę łyżek sosu sojowego,sól i pieprz.

             
     Na koniec smażenia wsypałam kiełki sojowe.


Danie podałam z makaronem sojowym.
Spróbujcie.
Smacznego!

1 komentarz:

Unknown pisze...

...coraz lepsze fotki , jak tak dalej będzie to ja się będę uczył sztuki fotografowania od "miszczuni" a danie wygląda na prawdę super i w ogóle ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...