czwartek, 24 marca 2011

SAŁATKA Z PALUSZKÓW KRABOWYCH


Polecam dziś sałatkę z paluszków krabowych.
A właściwie z Surimi 
czyli  produktu sporządzonego na bazie zmielonego mięsa białych ryb.
 
 Składniki:
  • torebka ryżu
  • 4-6 plastrów świeżego lub z puszki ananasa
  • puszka kukurydzy konserwowej
  • opakowanie surimi z paluszków krabowych 
  • 1 jabłko
  • świeży zielony ogórek (opcjonalnie)
  • 200g gęstego jogurtu naturalnego
  • 1-2 łyżki majonezu  (opcjonalnie)

Ugotowałam torebkę ryżu.
Gdy wystygł, dodałam pokrojonego ananasa i
kukurydzę konserwową.
 Pokroiłam na plasterki paluszki krabowe,
 dodałam następnie pokrojone w drobną kostkę jabłko.
Można dołożyć również zielonego świeżego ogórka.
Doprawiłam solą,pieprzem i wymieszałam składniki
z dwoma łyżkami majonezu.
Zamiast majonezu można użyć gęstego  jogurtu.
Sałatka szybka i smaczna! Polecam!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo smaczna! Polecam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...