niedziela, 27 marca 2011

SAŁATKA Z SELERA KONSERWOWEGO I ANANASA


                Dziś proponuję sałatkę która nie wymaga za dużo pracy a smakuje rewelacyjnie!    
          

Składniki:
  • słoiczek selera konserwowanego niteczki,
  • puszka ananasa,
  • puszka kukurydzy,
  • jeden zielony ogórek,
  • cztery ugotowane jajka,
  • kawałek żółtego sera.
Można jeszcze dodać wedle uznania pokrojoną wędlinę np.piersi wędzone z kurczaka.

Ananasa i selera odsączyłam z zalew, żeby nie puściły w sałatce zbyt dużo soku.


Dodałam kukurydzę konserwową.


Odsączonego ananasa pokroiłam.


Jajka powędrowały do reszty składników.


Obranego ogórka przekroiłam wzdłuż,
odkroiłam środki z pestkami a resztę pokroiłam w kostkę.


Ser starłam na tarce o grubych oczkach.


Wszystkie składniki wymieszałam.



Posoliłam,doprawiłam pieprzem i dodałam dwie łyżki majonezu.



Sałatkę naprawdę robi się szybko a połączenie tych wszystkich składników daje wspaniały smak.
                                                                                                                      Polecam! Smacznego!

 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...