czwartek, 7 czerwca 2012

ZAPIEKANKI Z CZOSNKIEM ZIOŁAMI I BUNDZEM



Chrupiące czosnkowe zapiekanki 
 możemy podawać jako dodatek do sałatek,wędlin lub jeść jako samodzielną przekąskę.


Składniki:
  • bagietka
  • kawałek sera owczego bundz
  • 3-4 ząbki czosnku
  • łyżka miękkiego masła
  • 5 łyżek oliwy z oliwek
  • zioła prowansalskie
  • sól
  • słodka czerwona papryka

W miseczce wymieszałam oliwę, miękkie masło,
przyprawy i starte ząbki czosnku.
Posmarowałam sosem kromki bułki.
Wierzch posypałam startym bundzem.
Jest to ser z mleka owczego.
Można oczywiście użyć innego, dowolnego sera.

Wstawiłam je do nagrzanego do 200 stopni piekarnika na 5-10 minut.

Smacznego!



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł na przekąskę, chociaż troszeczkę zmieniłam przepis, gdyż dodałam po plasterku pomidora na każdą zapiekaną kanapeczkę. Polecam gorąco!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...