wtorek, 26 lipca 2011

TOSTY FRANCUSKIE NA ŚNIADANKO




Smaki dzieciństwa pamięta się najlepiej.
Moja mama w dzieciństwie często robiła mi smażone bułeczki na patelni.
Dziś sama jestem mamą i również robię swojej córce takie śniadanko.



Składniki:

bułeczki
1-2 szt.jajka
ok.0,5-1 szklanki mleka
cynamon
masło
cukier puder do posypania
dżem

W miseczce roztrzepuję jajko i dodaję do niego mleko.
Ilość zależy od tego ile bułek chcemy zjeść;-)
 Można dodać również odrobinę cynamonu dla smaku.
Kromki bułki bądź połówki kajzerek moczę w przygotowanej masie
 jajeczno-mlecznej aż namiękną.
Wkładam na rozgrzaną patelnię z rozpuszczonym masłem.
Smażę aż nabiorą złotego koloru.



Grzanki podaję posypane cukrem pudrem,bądź z dżemem.
Można też z sezonowymi owocami.


Znikają z talerza w mgnieniu oka ;-)
                                                                     Smacznego!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie to, to nic innego jak tosty francuskie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...