sobota, 14 sierpnia 2010

PIZZA CARBONARA




Moja pierwsza carbonara... Zazwyczaj robiłam pizzę peperoni -
 ale czas na coś nowego.

Ciasto jak do każdej pizzy
1/3 paczki drożdży rozpuściłam w ciepłej wodzie
z dodatkiem szczypty cukru.


4 szklanki mąki,odrobina oleju i soli


Jak urosło, zagniotłam je rękoma,dosypując mąkę.
Rozwałkowałam je na posmarowanej tłuszczem blasze.


Farsz:

Podsmażyłam cebulkę,czosnek, pokrojony wędzony boczek i plasterki pieczarek.
Gdy wszystko się podsmażyło dodałam pieprz,sól i
 opakowanie 18% śmietany.

Na ciasto położyłam plasterki obranych ze skórki pomidorów i farsz.

Włożyłam ją do nagrzanego piekarnika i  po 20 minutach w temperaturze 220 stopni
już była na moim stole ;-)

Proste i smaczne.Mniam

Zapraszam na

PIZZĘ Z ANCHOIS


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Smaczna, ale za to bardzo ciężka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...