piątek, 12 sierpnia 2011

KURKI W ŚMIETANIE Z MAKARONEM



Sezon na kurki trwa - należy więc korzystać.
Powinno się je suszyć, marynować i dusić.
Pieprznik jadalny jest więc dziś na moim talerzu, a zachęcam gorąco,
żeby znalazł się jak najszybciej i na waszych.



Prawda ,że ładne? A jak pachną!! ;-)





Składniki:


0,5 kg kurek
1 cebula
masło około 2 łyżki
świeży koperek
śmietana 18%
makaron uszka nr.40 Lubelli
sól,pieprz

Te pięknie pomarańczowe grzybki dokładnie oczyściłam i umyłam.
Pokroiłam w kostkę cebulę i podsmażyłam ją na maśle na patelni przez około 10 minut.
Dolałam odrobinę wody,żeby cebula zmiękła a następnie dodałam kurki.
Dusiłam wszystko około15 minut pod koniec wsypując pokrojony koperek,
doprawiając solą i pieprzem.




                     Następnie dodałam opakowanie śmietany i dusiłam jeszcze około 10 minut.





Ugotowałam makaron al dente,polałam go sosem z kurek i danie gotowe.
Pychotka! ... i szybciutko idźcie po kurki do lasu! 







                                                                       Smacznego!

2 komentarze:

slyvvia pisze...

Pyszności :D U mnie też dzisiaj kurki, jutro mam zamiar zrobić z nimi makaron.

Anonimowy pisze...

To zdecydowanie coś dla mnie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...