czwartek, 18 sierpnia 2011

SAŁATKA ZIELONA Z SAŁATY MASŁOWEJ




Zielono mi...

Dziś zapraszam do zrobienia sałatki prostej, lekkiej i całej zielonej ;)


Składniki:

zielona masłowa sałata
zielony ogórek
dymka
koperek
ser feta

Sos:

oliwa z oliwek
ocet winny
miód
musztarda francuska lub dijon
zioła do sałatek
granulowany czosnek
sól
pieprz
słodka papryka

Sałatkę można oczywiście urozmaicić o inne składniki zielone...lub kolorowe.

Pokroiłam:

dymkę


zielony ogórek



liście sałaty masłowej


drobno pokrojony koperek


pokrojony w kostkę ser feta


Został jeszcze sos do zrobienia;)

Do miseczki wlewałam kolejno:

miód


oliwę z oliwek


ocet winny


musztardę francuską


przyprawy


Sos dokładnie wymieszałam (polecam w małym słoiku)


i polałam  nim sałatkę.



Sos jest uniwersalny i pasuje do różnych sałatek ze świeżych warzyw.

Smacznego!

2 komentarze:

mopswkuchni pisze...

Lekko, zielono i smacznie! Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

sałatka jest idealna do karkówki z grila. Przepyszna, polecam wszystkim smakoszom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...